idag ;

då försov jag mig -
bestämde klädsel , klädde på mig , sminkade mig , plattade håret , borstade tänderna och gick till stationen
EN HALVTiiMME - det är rekord ju . xD . jaja åkte då med emma som vanligt till stationen och träffade sosso och sen väntade vi tre på linnea - sen tog vi 2:an till skolan ( jag typ missbrukar mitt busskort ;] ) sen så var jag då iskolan och hade ph-samtal och ja .
sen gick jag , linnea , emma , sosso och filippa till max och åt där . sen stack emma , sosso , linnea och jag till H&M :P
och ja . sen har jag inte gjort så mycket ;) -
jag vet det är rätt så ointressant information om vad jag har gjort idag - men ja xD - min blogg ju ( A )

jaja . puss / / nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0