idag ;

aa . då har jag varit i skolan :P ( duh )
aa . och det var ju kul ;) - och nä jag jobbar inte skiit myket iskolan - vilket är kul .
mm  . och så ja xD

sen skulle cath gått ut i skogen med mig - men sen bara hon dissade mig ( chockad ? nää )
sen  gick jag till mammas affär - sn skulle jag gå till badhuset .
och vem träffar jag inte utanför ÖP-kiosken förutom en viss LiiNDA ?
omg ! det var typ ett år sen - ja och så följde hon med mig till badhuset ^^
och ja . och så var en viss busstabellskille ( smeknamn ) där .
och jag blev så klart  mobbad - bara för jag var mindre än honom - lite kortare och TVÅ mnader yngre .
och ja . sen träning och så fick jag skit ont i huvudet  men simmade hela passet iaf .
cath trodde jag hade " ett lätt migrän-anfall " eftersom det kändes som om hela världen flyttades -
jag grät t.o.m. efter träningen .
men ja . xD . men jag satte mig i trapppan till tjejornas omklädningsrum ( tjejernas går upp och killarnas går ner )
så ringde jag mamma och sen när jag gick upp så var jag uppe och så kom richard och skulle gå ner och bah ;
" hej då " ^^ ( vi hade inte pratat så mycket ) han är rolig han .

aja . puss & kram / / nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0